úterý 30. října 2012

SenzaBox - Říjen

Od začátku se mi SenzaBox líbil. Říjnový je můj první.Měla jsem z něj ohromnou radost. Ta postupně odezněla. Pořád přemýšlím, jestli je lepší SB nebo LB. Ještě jim dám šanci než na to přijdu.  Zářijový SB se mi líbil vzhledově i obsahem více. Využila by jsem vše, ale v listopadovém to je něco jiného.

Krabička je tentokrát laděna do oranžova. Víc se mi líbila varianta do modra. Možná bude každý měsíc jiná barva. To by mohlo být zajímavé,


V SB je také přiložený leták s obsahovanými produkty.



Krabička obsahuje:  L´Occitane - Slaměnkový denní krém a noční krém, tělové mléko Verbena, parfém Pivoňka, Weleda - Mandlový pleťový krém, Dermacol - Satin make-up base, Benecos - Natural Kajal, Purity vision - Deo krystal 24 hodin, Elmex - zubní pasta.


Mé vyjádření k těmto produktům. Tentokrát se SB netrefil. 

Malé vzorečky  L´Occitane jsou tak malé, že prostě není co zkoušet. Jsou na jedno použití. Neudělám si názor na něco co vyzkouším jen jednou. Dokonce mě to ani nepřesvědčí.

L´Occitane tělové mléko je o něco větší. Líbí se mi i obal i jemná vůně po citronech. Mléko je lehké a lehce roztíratelné. Rychle se vsákne a pokožka vypadá pěkně.

L´Occitane parfém. Obal je prostě strašně roztomilý. Nemůžu si pomoct, ale líbí se mi. Při výběru vůní jsem hodně vybíravá. Přesto vůně není špatná. Docela mi voní.

Weleda pleťový krém. Je na citlivou pokožku. Já mám mastnou. Voní po mandlích. Je lehký a dobře se roztírá. Přesto mi přijde, že je na mě mastný. Takže nic pro mě.

Dermacol make up base. Zrovna doma jednu mám. Jednou ji použiji pak zas ne. Podle make up nebo BB creamu. Celkem mi vyhovuje. Takový střed. Bude se hodit.

Benecos přírodní tužka na oči co se nerozmazává. Vůně je dřevitá. Kreslí pěkně. Mám citlivé oči. Jediné tužky co používám jsou voděodolné. To tahle tužka není ani náhodou. Rozmazává se. A co mi hlava nebere přišla mi olivová barva. Vybraná podle beauty profilu. Asi vtip. O zelené tam rozhodně nemám vůbec nic vyplněno. Radši by jsem hnědou.

Purity vision deodorant přírodní, antibakteriální s minerální solí. Má vydržet 24 hodin což netuším tak dlouho jsem ho nezkoušela. Nijak mé pokožce nevadí. Průhledný bez vůně. Zajímavá je aplikace na navlhčené podpaží. Pokud máte po ránu čas jen do toho.

Elmex zubní pasta v cestovním balení. Pasta je prostě pasta.  Všechny mi přijdou stejné. Tato není výjimkou.

 

Jak se Vám líbí Váš Senzabox? Kolik z něho využijete a co si objednáte? Co se Vám nelíbí? V jaké barvě bude listopadový Senza box?

Žádné komentáře:

Okomentovat