neděle 14. října 2012

Lioele - Petit BonBon - Balzám na rty

Lioele Petit Bon Bon je dodáván ve třech příchutích: Cherry, Pink, a Honey. 

                           




Já si vybrala Pink - s vůní a příchutí grepu. Dodává rtům bohatou vlhkost(hydrataci), více růžové a lesku. Textura balzámu propůjčuje rtům lesk, třpyt a mladiství vzhled. 



Malá růžová krabička do dlaně je roztomilá. Vypadá jako bonbon. Obsah je 13g a je lehoučká. Když odšroubuji víčko okamžitě mě obklopí vůně grepu. Vůně je velmi příjemná na to, že jde vlastně o grep. Tahle kombinace by mě vážně nenapadla. Nicméně tento nápad se jim povedl. 
Také se mi moc líbí sytě růžová náplň. Balzám se nanáší.  Je tuhý, ale po kontaktu s prsty se zahřeje a změní konzistenci(viz. obrázky níže).




Na rtech vypadá opravdu dobře. Mám pocit hydratace na dlouho. A jak lehce zbarví rty do růžové. Přesto jim dodá lesk. Rty vypadají zdravě,šťavnatě prostě k nakousnutí. Chutná a voní jako grep. 



Jediné co mi vadí je, že trochu lepí. Občas se přilepí vlasy nebo drobečky od jídla. Přesto mu to odpustím. 

Výborný balzám a všem doporučuji. Ještě si pořídím Honey. Seženete ho na Ebay.

Lioele Petit Bon Bon balzám na rtyLioele Petit Bon Bon balzám na rty Lioele Petit Bon Bon balzám na rty
http://www.colorfulcircle.com/lip-makeup-/737--lioele-petit-bon-bon-lip-balm-.html

Co na něj říkáte? Vadil by Vám grep? Jaké vůně a chutě u balzámů preferujete?

4 komentáře:

  1. jezisi tie vlasy to si viem predstavit :) ja sama to sice neznasam ale neodradilo by ma to od toho, aby som si ho kupila :)
    Inak pri oslavach 3 vyrocia mojho blogu ta pozyvam na prvu giveaway!
    Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobře, že tě to neodradí:0)
    Děkuji mrknu na to:0)

    OdpovědětVymazat